bijna zover... - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu bijna zover... - Reisverslag uit Wezep, Nederland van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu

bijna zover...

Blijf op de hoogte en volg Jolien & Diederik

12 Juli 2015 | Nederland, Wezep

Over 6 nachtjes is het zover. Dan stappen we op het vliegtuig naar Johannesburg. Afgelopen week is de auto al op de boot gegaan naar Kaapstad. Rond 2 augustus zullen we de auto daar van de boot halen en beginnen we aan ons grote avontuur samen met de Zebra.

Mocht je op de hoogte willen blijven van onze avonturen dan kan je je aanmelden voor de mailinglijst. Zo krijg je dan een berichtje als wij weer iets nieuws op de blog hebben gezet. Je vind de aanmeldknop links onder in je scherm.

Vind je het leuk om ons uit te komen zwaaien? Dat kan!
We vliegen op zaterdag 18 juli om 16:00 uur. We willen om 14:00 uur door de douane dus tussen 13:00 en 14:00 uur wordt er afscheid genomen, gehuild en gezwaaid. Vertrekhal 3 in de buurt van balie 25.

• 19 Juli 2015 - 08:19

Annemarie:

Ha Jolien (en Diederik natuurlijk ook, maar jou ken ik niet ;-)),

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en kan het avontuur beginnen! Have fun!

Liefs Annemarie

• 22 Juli 2015 - 19:24

Cees Lesage:

prachtige foto's van een leuke dag en avond kusmiescees