de big three min een bankpas - Reisverslag uit Manston, Verenigd Koninkrijk van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu de big three min een bankpas - Reisverslag uit Manston, Verenigd Koninkrijk van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu

de big three min een bankpas

Blijf op de hoogte en volg Jolien & Diederik

26 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Manston

We zijn alweer een week onderweg en we hebben al zoveel gezien en meegemaakt :)
De eerste paar dagen zijn we in Pretoria geweest en hebben daar de stad verkent en een beetje kunnen wennen aan het Afrikaanse leven. Diederik is op dag twee meteen al beroofd van zijn bankpas. Zo hadden we al snel een inkijkje in de lokale cultuur. Alles gaat hier verder op zijn tijd. Het was even wennen om als blanke over straat te gaan want we werden toch wel bekeken wat eerst een beetje onveilig voelde. Maar inmiddels zijn we eraan gewend en voelen we ons steeds meer op onze gemak.
Overigens geen paniek... Er is geen geweld gebruikt en alles gaat goed met ons.

Afgelopen woensdag zijn we voor drie dagen de wildernis in gegaan in het Krugerpark waar we een hiking drie daagse hebben gedaan. Dat houdt in dat je met twee bewapende gidsen door de wildernis loopt op zoek naar wilde dieren. Best spannend maar vooral heel leuk. We hebben allerlei soorten dieren gezien:) empala's, olifanten, neushoorns een dode neushoorn, kudu's ( een soort hert), buffels, gnoes, gieren etc.

Inmiddels zijn we onderweg naar Durban waar vandaan we via de kust naar Kaapstad reizen waar onze auto hopelijk zondag aan komt! But you never know;)

• 27 Juli 2015 - 22:21

Dick Groen:

Beroofd van je bankpas, waar ze zonder pincode gelukkig niets aan hebben, maar jullie zitten wel met de gebakken peren.

Gaaf dat jullie in het Kruger zijn geweest, een van mijn mooiste ervaringen ooit om dat wild zo vrij te zien rondlopen.