Namibië deel 1: het echte avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu Namibië deel 1: het echte avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Jolien & Diederik Woortman & Lammerse - WaarBenJij.nu

Namibië deel 1: het echte avontuur is begonnen!

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien & Diederik

23 Augustus 2015 | Namibië, Swakopmund

Daar zijn we weer. Na twee weken geen internet zijn we nog steeds in leven. Inmiddels zitten we met onze Zebra in Namibië. We rijden veel door de woestijnen en naast de dunne bevolking is er nu dus ook weinig begroeing. Het echt Afrika avontuur is begonnen inclusief lekke band, lekkage bij de koelvloeistof en het vervangen van een accu. We komen als professionele automonteurs weer naar Nederland:)

Een paar dagen geleden zijn we in de Sossusvlei geweest. Misschien wel het mooiste stukje Namibië tot nu toe. De vlei bestaat uit rode zandduinen waar het zo droog is dat je na enkele minuten naar watersnakt Het regent er dan ook maar eens in de 7 jaar. Heel bijzonder om daar te hiken.

Vandaag zijn we gaan sandboarden. Dat is snowboarden maar dan op een grote zandduin en dus een stuk warmer

• 23 Augustus 2015 - 17:48

Dorian:

Ja dit is het echte avontuur. En de foto's die jullie stuurden zijn echt ongelofelijk prachtig!
    Een paar weken weg en nu als zoveel meegemaakt!

• 23 Augustus 2015 - 17:51

Diederik :

Je bent al 't stof vergeten! Zebra's hebben geen airco dus we rijden met de raampjes open. Resulterende in een laag stof op al onze spullen. Als Jolien rijdt, maak ik haar zonnebril stofvrij, nou rijden is minder inspannend.

• 25 Augustus 2015 - 08:05

Annemarie:

Ha automonteurs!

Kan ik al aanspraak maken op een apk keuring in januari?
    Gaaf hoor hiken en sandboarden door de woeste(ijn) natuur. Succes met het zand!

Liefs Annemarie

• 29 Augustus 2015 - 15:42

Jurgen Kostverloren:

Veel plezier and a save journey namens Jurgen&Beryl&Kjelld